Klacht KD Kozijnen: Klacht KD Kozijnen (opgelicht?)

Klachtnummer
# 96487
Gebruiker
Firenze73
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij KD een bestelling geplaats voor het plaatsen van kozijnen. Aanbetaling van 30% gedaan (€2000,-). Eerste keer niet verschenen voor inmeting, tweede keer wel. Afspraken gemaakt over plaatsing, maar op dag van plaatsing (oktober) verscheen niemand. Met veel moeite telefonisch contact gekregen; problemen met leverancier. Levering niet mogelijk. Ik wilde mijn geld terug, maar kreeg ik niet want ze hebben het recht om hetzelfde product binnen redelijke termijn alsnog te leveren. Die afspraak gemaakt en er zou op 8 december alsnog geplaatst worden. Tussentijds vaak telefonisch en via email contact gezocht (over bevestiging en vorderingen), maar dat lukte slechts sporadisch. Uiteindelijk werd ons via een mail verteld dat ze niet konden leveren (problemen met de leveranciers) en dat ik mijn aanbetaling in januari terug zou krijgen. Nog vele malen geprobeerd op enige manier contact te krijgen, maar het bedrijf is van de aardbodem verdwenen. Ik heb mijn geld tot op heden nog niet terug.

De oplossing

ik wil mijn aanbetaling van €2000,- terug. Ik heb hen alle kansen gegeven die ik hen als consument moet bieden en zij zijn hun contract niet nagekomen. Ik heb recht op restitutie van dat bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KD Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KD Kozijnen?