Klacht KD Kozijnen: Opgelicht door niet bestaand bedrijf.

Klachtnummer
# 96550
Gebruiker
WiBo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In aug 2014 met dhr D. Mulder van KD Kozijnen een overeenkomst afgesloten voor het leveren en plaatsen van kunststof kozijnen en een schuifpui. Aanbetaling gedaan van 30%. Het inmeten vond na een week al plaats. Plaatsing zou medio okt plaatsvinden. Begin oktober na verscheidene pogingen contact gekregen aangezien er nog geen datum gemeld was. Het antwoord was dat de leverancier problemen had en dat een ander bedrijf de order ging overnemen maar zelf wilde inmeten. Binnen een week was dhr D. Mulder met het nieuwe bedrijf aanwezig om alles opnieuw in te meten. Planning was nu levering in 1e helft dec. Eind nov contact proberen te krijgen aangezien het stil bleef. Uiteindelijk werd de datum werd op 15 dec gezet. Daarna een mail ontvangen met daarin de annulering van de opdracht en dat het geld begin januari 2015 teruggestort zou worden. Tot op heden geen geld gezien. Elke vorm van contact blijkt onmogelijk.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KD Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KD Kozijnen?