Klacht Kebe: Nieuw gekochte magnetron wel fabrieksgarantie, reparatie en defect erkent. Maar toch kosten betalen.

Klachtnummer
# 33472
Gebruiker
Frans K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De nieuw gekochte magnetron (veiling Block filialen)op de veilingsite van BVA bleek stuk bij eerste gebruik. (display en functies weigerde)
Tekst Op de site van de veiling:
Let op! Producten met de vermelding ‘nieuw’ zitten in de originele verpakking.
producten die voorzien zijn van de vermelding ‘Showroommodel’ zijn niet verpakt. Voor deze producten geldt wel dat ze voorzien zijn van fabrieksgarantie
Sharp gebeld en de magnetron is netjes opgehaald door Kebe. Na enige dagen een reparatie prognose. met als specificatie Sharp vergoed 100% van de onderdelen. De extra kosten (reparatie en vrachtkosten) moesten wel vergoed worden?? Dit heb ik ook betaald want dat is de enige mogelijkheid om de magnetron terug te krijgen.
Voorwaarden Sharp / Kebe repair: Gratis afhalen en bezorgen geldt alleen voor Sharp combimagnetrons en stoomovens binnen de garantie. Buiten garantie wordt € 35.00 ex. btw. doorberekend (ophalen & bezorgen)

De oplossing

Er was daadwerkelijk een defect en deze is geconstateerd en gerepareerd. Daar mee is dus ook de erkenning van voor garantie zoals KEBE zelf stelt.
Gratis afhalen en bezorgen met reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kebe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties