Klacht Kedma Cosmetics: Wat de ene zegt, zegt de andere niet!

Klachtnummer
# 258349
Gebruiker
Huemeyra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb reinigingsmiddel gekocht door hun advies. Toen zei die verkoper dat ik de product moet gebruiken wanneer ik mijn make-up af heb. Zodat ik mijn huid schoon kan houden. Hij zei nog "Ik geef je garantie. Je hebt 1 jaar tijd, als je niet tevreden ben, kan je hem terugbrengen en je geld terug kan krijgen". En nadat ik het gebruik, mijn huid gaf echt een rare reactie. Vandaag ben ik daar langs geweest, er was een andere vrouw, ik heb allles in goede manier uitgelegd en ze zei je moet deze product gebruiken om je make-up af te halen, terwijl de andere verkoper zei je moet het na je make-up gebruiken, en toen ze is naar achter gegaan en toen ze terug kwam zei ze ik wil er niet over verder. Ik kan niks terugnemen en geld teruggeven en toen wijzigde de deur aan mij.
ik had ook een andere product voor onder ogen. Ik heb er €140 voor betaald en hij werkte helemaal niet. Uiteindelijk kon ik hem ook niet terug geven en mijn geld terug krijgen ,terwijl een medewerker iets zei dan de andere!

De oplossing

Ik wil dat ze hun product terug krijgen. En ik wil mijn geld terug. Ik heb een product wel gebruik maar ik kon toch niet weten, zonder gebruiken, als het goed of niet is. Daardoor wil ik half prijs van deze product terug. Maar ik wil wel de totale kost van de product voor onder ogen terug omdat het helemaal niet werkte.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kedma Cosmetics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kedma Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen