Klacht Kegro deuren BV: Slecht service Kegro deuren.

Verheur

Sinds februari eigenaars woning. Klacht ingediend binnen garantietermijn voordeur dat deur niet sluit en klemt. Na veel mails te hebben verstuurd komt er een monteur, die bekijkt de deur, stelt af maar geeft aan dat deur wel klemt nu en constateert dat kozijn scheef is en deur recht is. Monteur geeft aan dat er later op terug gekomen zal worden voor een oplossing. (dat zoeken ze op kantoor maar uit was zijn reactie). Deur is recht, maar klemt meer dan daarvoor.
Deur kiert nog steeds (ook oorspronkelijke klacht, klemmen en aanlopen) deur is ongeveer 2 cm te kort bovenzijde, vond monteur vreemd. Deur is in 2012 vervangen door Kegro bij toenmalige eigenaren. Kegro verwijst naar Eurprovyl. Echter die verwijzen weer naar Kegro. Beide bedrijven geven niet thuis, geen reacties op mails. Ronduit zeer slechte service. Maar ondertussen wel deuren en blijven plaatsen. Van dame die daar werkt hoor je, maar uw deur is sinds 2012 niet onderhouden. Heeft totaal niets te maken dat deur klemt of aanloopt. Deur schilderen staat daar geheel los van lijkt mij. Verwijten maken dat monteur het heeft opgelost en ik niet moet zeuren, zo komt het over.

Deur die goed sluit en niet klemt of zeer hard dicht moet duwen om te sluiten. Mijn kinderen krijgen de deur niet dicht zonder onze hulp als volwassenen.

Wij vinden dat Kegro deuren BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kegro deuren BV?