Klacht Kei-Fit Lichtenvoorde: Keifit Lichtenvoorde is een superslecht bedrijf!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 437360
Gebruiker
T.C.B. Witteveen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fitnesscentrum KeiFit in Lichtenvoorde vind ik een slecht bedrijf omdat de prijs-kwaliteit onvoldoende is.
Het dak lekt al jaren, er staan emmertjes op de vloer om de lekkage op te vangen.
De zonnebank is al 3/4 jaar kapot en was nog steeds niet gerepareerd ondanks meerdere verzoeken om te laten repareren.
In deze tijd van crises is er geen enkele financiële compensatie mogelijk, men biedt een summiere compensatie in de vorm van online trainingen of een diëtist.
€36,95 is het goedkoopste abonnement per maand en €56,95 per maand het duurste.
Verzoeken van leden om in deze tijd van crises tot financiële compensatie over te gaan worden niet gehonoreerd en de telefoon wordt niet beantwoord.
Email pas vele dagen later dus ook de servicegerichtheid vind ik erg slecht.
Ambassadeur met een uitroepteken kun je wel worden, dus “de volle mep betalen”, terwijl het fitnesscentrum dicht zit.
Het heeft er alle schijn van dat men de leden wel flink wil laten betalen, maar daar onvoldoende tegenover zet.

De oplossing

Juiste prijs-kwaliteit verhouding
Financiële compensatie zolang het fitnesscentrum gesloten is
Betere klantenservice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kei-Fit Lichtenvoorde hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.C.B. Witteveen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sanne Tenten van Kei-Fit beweert iedere dag gemaild te hebben als reactie op mijn klacht, dat is een doorzichtige leugen. Als zij de klacht echt wilde oplossen had ze ook kunnen bellen. Erg jammer dat Kei-Fit zich niet verantwoordelijk voelt om klachten op te lossen. Groeten Tim
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kei-Fit Lichtenvoorde?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen