Klacht Keizer Autoschade: Onbeschoft, Arrogant, Leugens, Belangenverstrengeling, Oneerlijk, Niet Professioneel, KLANT GEEN KEIZER MAAR KONING

Nachtmerrie

Heb aanrijding gehad, iemand achterop gereden. Dus Geen schuld, Auto naar Keizer gebracht. Voor zover dat nog ging. Arie Renkema zou wel even kijken. Deed nogal luchtig over de schade, en plaatste foute opmerkingen over mijn Fam. lid. Zeer onprofessioneel. Vervolgens moest ik 2000 op het formulier zetten, en begon hij over de uitlaat dat daar afschrijving op zit ben all risk verzekerd en tja auto niet is i.d.d niet nieuw. Uitlaat was nog goed voor aanrijding. En nu hing hij er in een knik onder. Mijn rechter achterwiel staat scheef bumper gescheurd, side skirts achter zitten grote ruimtes tussen. Het is een Peugeot 106 1.6 gti van 2002 .En die onderdelen zijn gewoon duur. De uitlaat bijv. kost 1200 euro, achter bumper 450 zonder lak. Achterklep dik 700 zonder lak, en de auto trekt naar 1 kant. Waarschijnlijk heeft Arie het op een onderonsje gegooid met J.Oplichter of nee Slichter (spelfout). Wil die Slichter mij afzetten met een bedrag waar ik nog geen bumper van kopen kan.

Een eerlijk schade rapport, dus alles wat er aan mankeert klaar maken, en Renkema kaken op elkaar, als je dingen gaat zeggen over Fam. etc. En Renkema ook niet liegen tegen mijn partner, als die jou drie keer vraagt om het formulier van je maatje Slichter. Niet zeggen dat het er niet is en dan bekkenen dat het formulier er wel was, en dat je geen gezeur in de zaak wou. Slappe washand ben je,niets meer dan een ongelikte beer. Ben nog nooit zo slecht behandeld als door Arie Renkema, vinger in de pap bij Slichter het grootste oplichtersbedrijf in europa!! CED Automotive, schade claims zo laag mogelijk inschatten om zo van mijn centen een extra vakantie te boeken. Ik wil een juist schade formulier zien. Achterbrug scheef, Bumper vernieuwen, uitlaat vernieuwen, en de auto recht trekken of TOTALL LOSS. Zou vast wel wat vergeten zijn, moet expert, verzekering en schadebedrijf zijn maar ben slechts een ijzerboer. Arie ik hoop dat je er Leering uit trekt en je werk goed gaan doen!!

Wij vinden dat Keizer Autoschade hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keizer Autoschade?