Klacht Keje: Deurhorren plissé zijn binnen twee jaar niet meer bruikbaar

Klachtnummer
# 85843
Gebruiker
harm
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Twee van een drietal deurhorren plissé sluiten niet meer in de bijbehorende frames, een onwenselijke situatie om insecten buiten te houden.

Najaar 2012 werden drie deurhorren geplaatst. Werkelijk gebruik vond pas in 2013 plaats. Dat jaar leverde de sluiting reeds problemen, reden waarom eenmalig de installateur is komen kijken. Daarna is van hem niet meer gehoord, anders dan: ik kan er niet aan beginnen. In juli 2014 wendde ik mij per e-mail tot de fabrikant. Op verzoek leverde ik foto's van het probleem. Een mail wisseling, waarin ik bij herhaling de verantwoordelijkheid van het bedrijf aangaf voor haar product, zorgde er voor dat ik naar de installateur verwezen werd en op 20 november van Keje te horen kreeg dat ze niets meer voor mij konden doen.

Gewenste oplossing

Volledig geplaatste, nieuwe plissé hordeuren die gegarandeerd functioneren, danwel financiële compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Keje hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Keje?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen