Klacht Keje: Deurhorren plissé zijn binnen twee jaar niet meer bruikbaar

harm

Twee van een drietal deurhorren plissé sluiten niet meer in de bijbehorende frames, een onwenselijke situatie om insecten buiten te houden.

Najaar 2012 werden drie deurhorren geplaatst. Werkelijk gebruik vond pas in 2013 plaats. Dat jaar leverde de sluiting reeds problemen, reden waarom eenmalig de installateur is komen kijken. Daarna is van hem niet meer gehoord, anders dan: ik kan er niet aan beginnen. In juli 2014 wendde ik mij per e-mail tot de fabrikant. Op verzoek leverde ik foto's van het probleem. Een mail wisseling, waarin ik bij herhaling de verantwoordelijkheid van het bedrijf aangaf voor haar product, zorgde er voor dat ik naar de installateur verwezen werd en op 20 november van Keje te horen kreeg dat ze niets meer voor mij konden doen.

Volledig geplaatste, nieuwe plissé hordeuren die gegarandeerd functioneren, danwel financiële compensatie.

Wij vinden dat Keje hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keje?