Klacht KELAPTOPS: Kelaptops betaald niet terug als je een beroep doet op het herroepingsrecht.
Details
Klacht
Goedendag, Ik kocht bij kelaptops een laptop. Ik krijg een andere dan besteld die mij niet beviel. Na eenmalig telefonisch contact maakte ik al duidelijk een beroep te willen doen op het herroepingsrecht. De meneer die ik sprak liet merken dat vervelend te vinden. Hij begon erover dat je voor de laptop een andere mag nemen in ruil daarvoor. Op 14-9-2021 doe ik beroep op het herroepingsrecht. Dit doe ik o.a. door het herroepingsformulier per brief en mail naar hun toe te sturen. De laptop heb ik aangetekend retour verstuurd. De info op hun website dat je gratis retour kunt sturen is fout zoals ik vernam tijdens het telefonisch gesprek. Meerdere malen heb ik nog een mail naar hun toegestuurd met de vraag wanneer ik het geld terug ontvang zonder daarop een reactie terug. Als laatst heb ik een mail naar ze verstuurd met alle gegevens om aan te tonen dat ze de laptop terug hebben gekregen. Nog steeds heb ik geen geld terug ontvangen.Gewenste oplossing
Het geld zo snel mogelijk terug betalen. Als kan binnen nu en vijf dagen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.