Klacht Kelder slaapkamers: De bestelling is na negen maanden niet voor elkaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552237
Gebruiker
Gebruiker1629827130
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf is erg onprofessioneel en erg klantonvriendelijk. Ik heb inmiddels negen maanden geleden een bestelling bij hen geplaatst. De producten zijn tot op heden niet juist binnengekomen. Ook wordt er niet gereageerd op onze klachten die we bij ze hebben ingediend.
Het lijkt alsof ze ons in de maling nemen en hun waardering voor de klant lijkt op nummer tien te staan. Erg slechte ervaring

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf op korte termijn mijn bestelling voor elkaar krijgt. Ik wil ook een vergoeding voor al mijn verspilde tijd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1629827130
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing gevonden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kelder slaapkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen