Klacht Kelder slaapkamers: De wijze van afhandeling van de klacht vind ik persoonlijk uitermate teleurstellend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 518071
Gebruiker
Consument
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een duur dekbedovertrek van 170 Euro gekocht bij Kelder slaapkamers. Er ontstaan op verschillende plekken slechte plekken.
De wijze van afhandeling staat mij niet aan, het zou slijtage zijn, ik zou gewoon pech hebben volgens de verkoopster die mij te woord stond.

De oplossing

Ik zou graag een nieuw dekbedovertrek of geld terug krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Kelder slaapkamers
    Datum
    Beste mevrouw Roozen,

    Na aanleiding van u klacht en de foto's die u mee heeft gestuurd, heb ik een fysiek contact gehad met onze vertegenwoordiger van deze overtrekken.
    Dit omdat ons gevoel was dat deze klacht door slijtage kwam.
    De vertegenwoordiger gaf aan zonder te weten wat onze bevindingen waren dat deze klacht door slijtage komt.
    Tevens is het overtrek 1 jaar oud en dat valt buiten de garantie.
    Daar de vertegenwoordiger exact hetzelfde aangeeft als ons, is dit voor ons een reden om het niet te vergoeden.
    Wij betreuren het dan ook zeer dat u dit als vervelend evenaart en willen u wel een nieuw overtrek aanbieden met 25% korting.

    Hopend u hiermee een passende oplossing hebben geboden.

    Met vriendelijke groet,
    Team Kelder Slaapkamers & Woninginrichting.

  2. Auteur
    Consument
    Datum
    Ik vind de oplossing waar u mee komt uitermate teleurstellend en zwaar onder de maat. Ik kan mij hier echt niet in vinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing bestond uit 25% korting bij aanschaf van een nieuw dekbedovertrek.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kelder slaapkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen