Klacht Kelder slaapkamers: Ik wacht al 4 maanden op een nieuwe topmatras

Klachtnummer
# 21566
Gebruiker
Jenny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in oktober 2012 melding gemaakt over de topmatras dat deze doorligt{kuilen}.
U beloofde mij dat dit probleem zou worden opgelost.Nu na 4 maanden heb ik nog steeds geen nieuwe topper en als ik bel bent u niet te spreken en wordt en beloofd dat ik terug gebeld wordt,wat dus 9 van de 10 keer niet gebeurd.Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt{binnen 2 weken}.Ik vind dit geen goede service na de klant toe`.

Met vriendelijke groeten.

Mevr.J.Zwiers

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kelder slaapkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen