Klacht KellerSports.nl: Lid tegen wil en dank en bedrag wordt zomaar afgeschreven van Paypal

RonaldF

Via Paypal krijg ik de melding dat Keller-Sports 9,99euro afschrijft. Er staat geen onderwerp bij. In mijn e-mail zie ik een bericht van Keller-Sports dat ik 'ineens' Premium member ben en dat ze daarom alvast maar even 9,99euro hebben afgeschreven. Ik heb daartoe nergens toestemming gegeven. Ik heb ooit eens iets besteld in de webshop (een paar schoenen, lang geleden), maar heb nooit (bewust) akkoord gegeven voor een lidmaatschap. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar en correspondentie kan alleen in het Engels. De nieuwsbrieven zijn niet voorzien van een opt-out functie, dat is volgens mij verplicht. Kortom, ze lappen de NL'se regels aan hun laars. Kan dat zomaar?

Ik wil geen lid zijn en wil er dus ook niet voor betalen. Ik heb Paypal opdracht gegeven om de transactie te annuleren. Dat is nu in behandeling.

Wij vinden dat KellerSports.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KellerSports.nl?