Klacht Kelloggs: Kan gratis Kelloggs kom niet bestellen

Klachtnummer
# 78828
Gebruiker
DB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De kinderen hebben twee pakken kelloggs gekocht, speciaal voor de gratis kom.
Op het pak staat "bij aankoop van deelnemende kelloggs pakken" "GRATIS 1 SMUL-EN-SLURPKOM" maar bij thuiskomst blijkt dat je 2 pakken moet kopen voor 1 gratis kom. Dat was de eerste teleurstelling.

Vervolgens de 2 codes uit de pakken gehaald en ingevoerd op Internet. Komt er de foutmelding: "We are working to make Kelloggs Registration Site an even better start to your day. We apologize for the inconvenience.". De kinderen zijn zeer teleurgesteld en ik voel me gepakt.

Kinderen verleiden met slimme marketing kunnen ze wel maar vervolgens heeft Kelloggs niet het fatsoen om er hun marketing beloftes waar te maken. BAH!!

De oplossing

Ik wil twee kommen kosteloos thuisgestuurd krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kelloggs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kelloggs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen