Klacht Kelloggs: niet bestelbare oofbal

Klachtnummer
# 169920
Gebruiker
roosje1996
Datum
0 reacties

Details

De klacht

eerst alle codes invoeren en dan een account aangemaakt te hebben wat moet om de speciale oofbal te kunnen bestellen wel vier codes voor 1 bal
heel verwarrend er staat op sommige pakken ook 2 codes
heel onduidelijk allemaal dan ben je klaar en kan je het formulier niet versturen en moet je weer van voren af aan beginnen en dan lukt het nog steeds niet
geweldig een gefrustreerd kind
hoera voor kellogs

De oplossing

graag een goed werkende site waar de kinderen met de ouders alles in kunnen vullen en versturen zo heeft sparen geen zin
dus graag contact over hoe nu verder om toch aan die speciale oof ballen te kunnen komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kelloggs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kelloggs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen