Opgelost door Kemkens Installatie: Afkopen ketel

M

Een vier jaar oude ketel afgekocht voor de prijs waarvoor je een nieuwe had kunnen aanschaffen. Wegens overlijden moeder. Laatste termijn gestorneerd in de mening dat de afboeking niet terecht was. Volgens Kemkens wel terecht. Geen begrip, geen coulance.

Coulance over laatst te betalen termijn.

Kemkens Installatie
    Het klopt inderdaad dat u, als het contract eerder wordt verbroken dat de 12 jaar, er een afkoopsom wordt berekend. Natuurlijk hebben onze klanten altijd de keus om te kopen óf te huren. De huurvoorwaarden worden, ook gezien de contracttermijn, uitvoerig doorgesproken met onze nieuwe contractant, zodat ook de consequenties worden doorgenomen bij bijvoorbeeld een overlijden. Wij kunnen hiervoor niet de keuze maken, maar wordt door onze klant zelf gemaakt. Hopelijk kunnen wij u tegemoet komen door het laatste termijnbedrag te crediteren. U mag de herinnering die hiervoor is verstuurd dan ook als niet-verzonden beschouwen.
    M
    Los van het feit dat we belachelijk veel moesten betalen om onder het contract vandaan te komen (minimaal de prijs van een nieuwe ketel), is het feit waarover deze klacht ging goed opgelost.

M

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?