Opgelost door Kemkens Installatie: Afkopen ketel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160811
Gebruiker
M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een vier jaar oude ketel afgekocht voor de prijs waarvoor je een nieuwe had kunnen aanschaffen. Wegens overlijden moeder. Laatste termijn gestorneerd in de mening dat de afboeking niet terecht was. Volgens Kemkens wel terecht. Geen begrip, geen coulance.

De oplossing

Coulance over laatst te betalen termijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Kemkens Installatie
    Datum
    Het klopt inderdaad dat u, als het contract eerder wordt verbroken dat de 12 jaar, er een afkoopsom wordt berekend. Natuurlijk hebben onze klanten altijd de keus om te kopen óf te huren. De huurvoorwaarden worden, ook gezien de contracttermijn, uitvoerig doorgesproken met onze nieuwe contractant, zodat ook de consequenties worden doorgenomen bij bijvoorbeeld een overlijden. Wij kunnen hiervoor niet de keuze maken, maar wordt door onze klant zelf gemaakt. Hopelijk kunnen wij u tegemoet komen door het laatste termijnbedrag te crediteren. U mag de herinnering die hiervoor is verstuurd dan ook als niet-verzonden beschouwen.
  2. Auteur
    M
    Datum
    Los van het feit dat we belachelijk veel moesten betalen om onder het contract vandaan te komen (minimaal de prijs van een nieuwe ketel), is het feit waarover deze klacht ging goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen