Klacht Kemkens Installatie: Arrogantie van service-coördinator Kemkens om helemaal niet meer te reageren

Will2

Op 21 aug. een klacht gestuurd naar Kemkens over gemaakte kosten i.v.m. hun achterstallig onderhoud. Krijg ik een antwoord van Ronnie Verbeek waaruit blijkt dat hij de kwestie niet eens goed bekeken heeft. Slaat gewoon nergens op.
Als ik dan reageer, met nogmaals de uitleg waar het precies over gaat, reageert hij gewoon niet meer.
Heb 2 reminders gestuurd, waar hij helemaal niet meer op reageert en als ik hem bel, krijg ik de voicemail.
Hoe kun je zo met klanten omgaan die al 50 jaar netjes elke maand boilerhuur betalen?
Als het voor hem niet duidelijk is, ben ik altijd bereid om het even opnieuw uit te leggen, maar helemaal niet reageren? Hoe arrogant kun je zijn in je functie als service-coördinator?
En dan staat ook nog op hun website : ‘Het is namelijk onze prioriteit om onze klanten zo goed mogelijk te helpen’.
Is dit de werkwijze van het bedrijf Kemkens? Ben benieuwd wat de Directie hiervan vindt.

Vergoeding van de gemaakte onkosten en een correct antwoord.

Kemkens Installatie
    Geachte heer/mevrouw Van Och,

Uw bericht is in behandeling. Er zal begin volgende week contact met u opgenomen worden.

Kemkens
    Kemkens Installatie
    Geachte heer/mevrouw Van Och,

Mijn collega belt u morgen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kemkens

Will2
Geen enkele oplossing aangeboden, dus klacht is niet opgelost!!! Alleen maar loze beloftes want er is geen contact met mij opgenomen, niet telefonisch en ook niet via email. Bellen lijkt me overigens ook stug als men niet in het bezit is van mijn tel.nr. Echt heel, heel slecht van fa. Kemkens. Hoe durven ze zich te profileren als bedrijf dat klanten zo goed mogelijk helpt.

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?