Klacht Kemkens Installatie: Jaren betaald zonder dat we product/dienst en contract hebben

M.Zanbak

Tot ons verbazing zijn we erachter gekomen dat er door Kemkens al jaren maandelijks 10.35 wordt afgeschreven van mijn moeders rekeningnummer terwijl we niks van ze hebben. Valt nu op omdat m'n ouders sinds begin van dit jaar niet meer in Nederland wonen dus ook niet op het adres waarvoor wordt betaald. Het betreft dan ook een huurwoning van Compaen met Cv ketels van Aek/Feenstra.
We hebben dus een boiler nooit (nodig) gehad van Kemkens.
De onvriendelijke Meneer Peter v Rooij van kemkens die ik heb gesproken gaat er vanuit dat we ooit een boiler gehad hebben van Kemkens omdat die van Compaen te horen heeft gekregen dat de huidige cv ketel in 2012 is geinstalleerd. Dus we zouden het daarvoor wel gehad hebben volgens meneer.Terwijl dit bij ons en Compaen onbekend is. Contract hebben ze ook niet omdat ze ons als klant hebben overgenomen in 2008 van Pnem?《onbekend
Meneer zou gisteren max voor 2 jaar terugbetalen.Vandaag geeft die aan terugbet. voor max.4 jaar te doen.

Aangezien we nooit iets gehad hebben van jullie en aangezien er geen contract is zijn de afschrijvingen sinds 2008 onterecht uitgevoerd. Dus graag goed uitzoeken en alle onterechte afschrijvingen terugbetalen!

Kemkens Installatie
    Ondanks het feit dat het contract toentertijd is overgenomen van de Pnem blijft het vaststaan dat er sprake is van een huurboiler. Deze huurboiler is eigendom van Kemkens en hierdoor zijn wij gerechtigd hiervoor maandelijkse huur te incasseren. Op het moment dat genoemde boiler niet meer aanwezig zou zijn, dient er te allen tijde een melding naar ons te worden gedaan i.v.m. het stopzetten van het huurcontract. Deze melding is nimmer ontvangen, zodat wij, niet beter wetende, de incasso hebben gecontinueerd.
    Bij navraag bij Compaen bleek dat er in 2012 een cv ketel is geïnstalleerd waarbij hoogstwaarschijnlijk de boiler is verwijderd. Omdat nu pas bij Kemkens wordt gemeld dat er waarschijnlijk onterechte huur wordt afgeschreven hebben wij reeds een deel van de gelden teruggestort. Feit blijft wel dat de huurboiler eigendom is van Kemkens, deze niet is geretourneerd en dat er nimmer een opzegging heeft plaats gevonden.
    Uit coulance zullen wij een nader te bepalen bedrag vergoeden.
    Kemkens Installatie
    Uit coulance zullen wij een nader te bepalen bedrag vergoeden.
    M.Zanbak
    U blijft aanhouden dat er een huurboiler geweest zou zijn terwijl dat niet het geval is. We hebben in een huurhuis gewoond met Cv ketel van woningbouwvereinging waar we NOOIT een boiler van jullie of van Pnem gehad hebben. Als u het echt onderzocht zou hebben was u daar ook wel achtergekomen. Heel toevallig is er ook nooit een onderhoud geweest ook niet voor 2012. Rara hoe kan dat? Heeft u natuurlijk niet onderzocht. Nogmaals beste meneer: OOK VOOR 2012 HEBBEN GÉÉN BOILER VAN U GEHAD!!
    Kemkens Installatie
    Naar aanleiding van enkele telefonische contacten is besproken dat er blijkbaar in het verleden toch een warmwater toestel heeft gehangen welke is voortgekomen uit een huurcontract. Ondanks het feit dat deze al enige tijd is verwijderd blijft vaststaan dat er nimmer een opzegging heeft plaats gevonden waardoor de eigenaar (Kemkens) niet kon weten dat het contract kon worden opgezegd, en is een bedrag uit coulance geretourneerd. De bewering dat er dus nooit een contract of geleverd product is geweest, is in onze ogen dus niet juist, hoogstens van het feit dat u niet op de hoogte is (of kan zijn) geweest met waarschijnlijk als oorzaak de lange looptijd.

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?