Klacht Kemkens Installatie: Onterechte abonnementskosten afgeschreven

Michielb#kemkens

Ik ben al bijna twee jaar (maart 2017) geen eigenaar meer van het betreffende pand. Kemkens heeft tot november 2017 onterecht € 9,39 afgeschreven voor onderhoud CV. Ik heb hier in totaal 7x contact met ze over gehad. Van opzeggen contract (begin 2017), klacht over onterechte afschrijving (februari, april, mei, juli en september 2017) en bericht dat ik de automatische incasso stop zou zetten (oktober 2017). Maar veel verder dan botweg berichten negeren of standaard reactie kwamen ze niet. Ik heb dit toen voor mezelf losgelaten en verlies van € 84,- genomen.

Maar nu breekt enkele dagen geleden mijn klomp helemaal! Krijg ik een bericht dat ik € 108,75 moet betalen voor onderhoud van een ketel die al jaren niet meer in mijn bezit is. Na overleg met kemkens is deze factuur gelukkig komen te vervallen, maar ze willen geen bericht geven over de €84 die ik nog tegoed heb. Ze geven via Facebook aan dat ik dit bedrag terug heb gekregen, maar ik kan het bedrag nergens terugvinden. Vanaf dat moment volledige stilte voor de verandering vanaf de kant van kemkens.

Het bedrag van 84 euro terug storten.

Michielb#kemkens
    Beste,

Het adres waar het over gaat is inderdaad abdijberg 81.

Michiel

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?