Klacht Kemkens Installatie: Slecht bereikbaar, personeel belt niet terug

Klachtnummer
# 566049
Gebruiker
Mirjam
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vanaf 15 oktober probeer ik iemand aan de lijn te krijgen over een klacht over mijn inmiddels opgezegde abonnement. Tot op heden nog steeds niet terug gebeld na meerdere telefoontjes vanaf mijn kant.
Mijn klacht: Ketel blijkt niet conform richtlijnen te zijn onderhouden door
Kemkens!!!

De oplossing

Ik wil een oplossing voor mijn niet goed onderhouden ketel. Daarnaast vind ik dat Kemkens telefonisch contact moet opnemen met mij na een maand proberen vanaf mijn kant!

5 reacties

  1. Auteur
    Kemkens Installatie
    Datum
    Beste heer Verduin,

    Ik vind het zeer vervelend dat er nog geen reactie is geweest richting uw kant.
    Desbetreffende leidinggevende is weer reeds ingelicht om contact met u op te nemen.
    Laten we uit gaan van het goede en zorgen dat dit probleem wordt opgelost ondanks dat uw geduld zo op de proef is gesteld. Ik hoop dat u alvast mijn excuses wilt aanvaarden voor de gang van zaken tot nu toe.

    Groeten,
    Kemkens B.V.
  2. Auteur
    Kemkens Installatie
    Datum
    Beste heer Verduin,

    Ik vind het zeer vervelend dat er nog geen reactie is geweest richting uw kant.
    Desbetreffende leidinggevende is weer reeds ingelicht om contact met u op te nemen.
    Laten we uit gaan van het goede en zorgen dat dit probleem wordt opgelost ondanks dat uw geduld zo op de proef is gesteld. Ik hoop dat u alvast mijn excuses wilt aanvaarden voor de gang van zaken tot nu toe.

    Groeten,
    Kemkens B.V.
  3. Auteur
    Mirjam
    Datum
    Is een maand wachten om überhaupt terug gebeld te worden al niet lang genoeg?
    Hoe vaak ga ik deze reactie " we zetten uw melding naar de betreffende persoon door" nog krijgen voordat er echt iets gedaan wordt?
  4. Auteur
    Kemkens Installatie
    Datum
    Beste heer Verduin,

    Zoals ik van mijn collega heb begrepen heeft hij u gesproken en gaan we er voor zorgen dat de RGA weer word hersteld zodat deze weer voldoet aan de richtlijnen.

    Mocht u voor ons nog vragen hebben, horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Kemkens b.v.
  5. Auteur
    Mirjam
    Datum
    De afspraak voor reparatie staat gepland. Hopelijk kunnen we het daarna afsluiten.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen