Klacht Kemkens Installatie: We hebben een niet functionerende CV-Ketel ontvangen bij aankoop.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 512269
Gebruiker
Gebruiker1566994180
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Anderhalf jaar geleden hebben wij een Nefit CV-Ketel bij Kemkens gekocht die al vrij kort na aankoop problemen gaf. Inmiddels is er zo'n 10 keer een monteur langsgekomen voor onze ketel (van zowel Kemkens als Nefit) en zijn alle onderdelen al een keer vervangen, maar de ketel geeft nog steeds problemen. Zowel Kemkens als Nefit weten niet wat het probleem is.

De oplossing

We willen een nieuwe, werkende CV-Ketel ontvangen en een verlengde garantieperiode.

2 reacties

  1. Auteur
    Kemkens Installatie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hermans,

    wat vervelend te lezen dat u zoveel problemen heeft met de nieuwe cv ketel, ik heb zojuist overlegd met mijn collega en die gaat vandaag nog contact met u opnemen voor het oplossen van het probleem.

    met vriendelijke groet,
    Kemkens bv,
  2. Auteur
    Kemkens Installatie
    Datum
    Geachte heer Hermans,

    Bedankt voor uw reactie. Excuses voor het ongemak.
    Zoals ik nu kan zien heeft u contact gehad met mijn collega en is er een afspraak voor u ingepland.

    Met vriendelijke groet,

    Kemkens BV.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1566994180
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zou op 18-01-2021 contact met ons worden opgenomen, maar dit is niet gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen