Klacht Kemkens Installatie: We hebben een niet functionerende CV-Ketel ontvangen bij aankoop.

Gebruiker1566994180

Anderhalf jaar geleden hebben wij een Nefit CV-Ketel bij Kemkens gekocht die al vrij kort na aankoop problemen gaf. Inmiddels is er zo'n 10 keer een monteur langsgekomen voor onze ketel (van zowel Kemkens als Nefit) en zijn alle onderdelen al een keer vervangen, maar de ketel geeft nog steeds problemen. Zowel Kemkens als Nefit weten niet wat het probleem is.

We willen een nieuwe, werkende CV-Ketel ontvangen en een verlengde garantieperiode.

Kemkens Installatie
    Geachte heer Hermans,

wat vervelend te lezen dat u zoveel problemen heeft met de nieuwe cv ketel, ik heb zojuist overlegd met mijn collega en die gaat vandaag nog contact met u opnemen voor het oplossen van het probleem.

met vriendelijke groet,
    Kemkens bv,
    Kemkens Installatie
    Geachte heer Hermans,

Bedankt voor uw reactie. Excuses voor het ongemak.
    Zoals ik nu kan zien heeft u contact gehad met mijn collega en is er een afspraak voor u ingepland.

Kemkens BV.

Gebruiker1566994180
Er zou op 18-01-2021 contact met ons worden opgenomen, maar dit is niet gebeurd.

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?