Opgelost door Kemkens Installatie: ZEER TREURIG EN NIET ACCEPTABEL. Medewerkers zeeeeeeer slecht te bereiken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 542076
Gebruiker
Robbert1950
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Intergas ketel van 6 jaar oud is nagenoeg Total Löss verklaart door monteur en buiten werking gesteld.
Condens bak /expansievat/voor plaat kapot/warmte wisselaar lamellen krom/kleine scheuren in lamellen.
Na diverse keren overleg met Kemkens was hun voorstel:
Warmtewisselaar valt onder garantie
Overige koste ad € 700 zijn voor eigen rekening.
Nog beter zou zijn een nieuwe ketel ad € 1885,- ( incl korting 😬) te kopen.

De oplossing

Ketel koste loos repareren of tegen zeer gereduceerd tarief nieuwe ketel hangen.
Betere en correcte kon takten en bereikbaarheid

1 reactie

  1. Auteur
    Kemkens Installatie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen meneer van der Sluis,

    Uw klacht is reeds in behandeling bij onze service-coordinator. Wij doen er alles aan om tot een goede oplossing te komen.

    Hopende dat u met vertrouwen hier op wilt wachten.

    Met vriedendelijke groet,
    Kemkens BV.


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robbert1950
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na veel heen en weer bellen en aangetekende brief naar de direktie heeft men tenslotte de klacht goed en correct afgehandeld. Kemkens mag nog wel wat doen aan hun bereikbaarheid en interne communicatie
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Kemkens Installatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen