Klacht Kennel Fan 't Suydevelt: gezondheidsproblemen pup niet bespreekbaar

Evy

Direct naar aanschaf van mijn pup Evy zijn de eerste problemen begonnen. Toen Evy slecht begon te bewegen heb ik filmpjes gestuurd, onderzoek laten uitvoeren bij de Wagenrenk. Meerder deskundigen meteen aangaven dat er duidelijk iets mis was kreeg ik bij jullie geen gehoor.
Na het overlijden van Evy heb ik wederom contact met jullie opgenomen en jullie aansprakelijk gesteld. Pas toen ik de voorzitter van de Drentsche Patrijsclub had ingeschakeld kwam er een woord.
Mijn klacht:
1. Jullie de toezegging dat ik altijd bij jullie terecht zou kunnen niet zijn nagekomen.
2. Jullie je verschuilen achter de opmerking: je had ons eerder aansprakelijk moeten stellen.
3. Mij het gevoel geven dat jullie blij waren van Evy af te zijn en daarna jullie handen van ons hebben afgetrokken en mij met kosten laten zitten.

Deze hele situatie heeft mij veel verdriet en emotionele schade toegebracht. En ik verwacht dan ook dat jullie verantwoordelijkheid nemen voor de situatie zoals die ontstaan is. Als fokker met 35 jaar ervaring doet deze situatie jullie geen eer aan. Het had jullie gesierd om meer compassie te tonen en met mij in gesprek te gaan. Dit is door jullie steeds afgehouden.
Ik vind dan ook jullie voorstel om de aankoopkosten te vergoeden niet toereikend en verwacht van jullie dat jullie mij schadeloos stellen.

Wij vinden dat Kennel Fan 't Suydevelt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!