Klacht Kens BV: Leren stella bag na twee keer meenemen leer ruw

# 62029
jw

Op 12-04-2014 heb ik een tas gekocht à € 119,95 bij het bedrijf KENS BV in Eindhoven. Ik was super blij met mijn nieuwe leren Italiaanse tas. Na twee keer dragen werd de tas aan de kant van de hengsel en onder al ruw. Het leek wel of het geen leren tas was. Ik heb toen op internet gezocht naar een nummer. Na lang zoeken had ik een nummer gevonden. Dit nummer was van de bazin van het bedrijf KENS BV. Ze reageerde aardig en mocht met de tas terugkomen. Eenmaal in de winkel aangekomen zondag bleken de tassen op te zijn. Ze zouden voor mij een nieuwe bestellen, want geld terug deden ze niet. Dit zou twee weken kunnen duren. 8 mei stuurde mijn vriendin dat ze dezelfde tas had gekocht als mij. Raar, want ik had geen telefoontje gekregen. Ik meteen naar het filiaal in Den-Bosch gegaan. Ze gaven aan dat dit schandalig was. Ik kreeg een nieuwe tas en deze zou ik binnen twee weken krijgen. Vorige week kreeg ik een telefoontje dat ze dezelfde kleur niet konden vinden in Italië.

Medewerkers hebben op en neer gebeld naar filiaal Tilburg en Eindhoven. Tas hadden ze niet waardoor ze de baas in Italië op pad hebben gestuurd met de vraag of ze dezelfde tas zouden meenemen voor mij. Helaas kreeg ik twee weken geleden een telefoontje dat ze de tas niet konden krijgen in mijn kleur. Ik kon een andere komen uitzoeken. Geld terug? Nee helaas mevrouw we zijn een startende zaak. Wij weten ook niet dat de tas kapot kan gaan. Mijn gewenste oplossing is geld terug. Ze kunnen niet hetzelfde product leveren en ik heb nu al vier keer op en neer gereisd van Oss naar Eindhoven en van Oss naar Den Bosch. Ook hier doen ze niets mee.

Wij vinden dat Kens BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kens BV?