Klacht kentekenloket.nl: geen levering kentekekaart
Details
Klacht
ik vond de leverancier kentekenloket - maar die heeft geen contactgegevensDetails
Klacht
ik verloor mijn kentekenbewijs voor mijn motor en bestelde deze via buckaroo. De leverancier op mijn rekeningafschrift is tegenrek ° tenaamstellingscode aanvragen via buckaroo met reknr nl56deut0265186420. omschrijving:
6ab10973a1e1d2c5 1030000671243065 kaart MN XX 65 pasnr 074.datum 01-08-22 om 10.19u.
Buckaroo verwijst naar de verkoper, en gaven in 2de mail aan 'kentekenloket' maar ik heb alleen de bovenstaande gegevens en ondertussen nooit de kaart ontvangen. kunnen jullie mij helpen waar de kaart blijft of om terugbetaling verzoeken.
jean woestyn
0629538494
jeanwst@hotmail.com
Gewenste oplossing
heel snel leveren en indien alleen mogelijk na 11-08 dan terug betalen.
buckaroo
bericht (niet zichtbaar voor anderen)
Dit is onze laatste reactie
Beste Jean,
Wij zien dat er een geslaagde ideal transactie heeft plaatsgevonden. Deze is verwerkt voor de partij waar je het nieuwe kentekenbewijs besteld hebt: tenaamstellingscode-aanvragen.nl
Aangezien wij als payment service provider enkel de betaling verwerken hebben wij geen inzage in de bestelde producten of de levering hiervan.
Wij adviseren je daarom om contact op te nemen met tenaamstellingscode-aanvragen.nl zodat zij jou verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet, Team Buckaroo
Beoordeel klacht
Beoordeel de klachtafhandeling van Buckaroo Nederland op Klachtenkompas
Is je klacht opgelost?
neen
niet Opgelost
Gewenste oplossing
advies en contactgegevensDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.