Klacht Kentekenmaken.nl: Besteld, betaald en niks ontvangen.

Klachtnummer
# 296151
Gebruiker
Ouardatm
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 7 maart een fun kenteken besteld met tekst voor een cadeautje en betaald. Volgens de website voor 17uur besteld, de volgende dag in huis. Ik heb netjes een bevestiging gehad van mijn order en ontvangst van betaling, maar daarna niets meer. Het nummer wat ze opgeven als contact nummer: wordt niet opgenomen en voicemail is een particuliere standaard voicemail.
Op mijn email en telefoontjes krijg ik ook geen reactie.
De plaat was bedoeld voor een cadeautje a.s. zaterdag. Maar deze ga ik nooit meer op tijd binnen krijgen want bij postnl is tot heden nog niks aangemeld vanuit hun.

De oplossing

Mijn geld terug inclusief de verzendkosten.
Gratis tip voor in de toekomst: regel je bereikbaarheid en communicatie beter zodat mensen je ook echt kunnen bereiken. Daarnaast jullie belofte "bestellen voor 17uur volgende dag in huis" motto verwijderen aangezien jullie die niet nakomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Ouardatm
    Datum
    Inmiddels 15-3 en geen reactie noch het product ontvangen
  2. Auteur
    Ouardatm
    Datum
    21-3 en nog steeds geen product of ook maar een fatsoenlijke reactie. Wat een WALGELIJKE shop zeg.

Ook een klacht indienen over Kentekenmaken.nl?