Opgelost door Kentekenmaken.nl: Bestelling na betaling niet geleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 294991
Gebruiker
NaBa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en betaald. Geen levering tot op heden. 1 keer reactie op mail gehad dat ze het uit zouden zoeken, daarna geen reactie meer op nieuwe mailtjes van mij. Telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Binnen 1 week leveren en anders geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    NaBa
    Datum
    Nog niets gehoord....
  2. Auteur
    NaBa
    Datum
    Via app 1 reactie maar geen actie. Ik wacht nog steeds.
  3. Auteur
    NaBa
    Datum
    Weer bericht, zou afgelopenv donderdag worden bezorgd. Zelfs afbeelding met mijn bestelling gekregen. Maar geen pakket.

  4. Auteur
    NaBa
    Datum
    Heb het kenteken ontvangen. Heeft te lang geduurd. Tip voor anderen: stuur een whatsapp bericht. Daarmee is het mij gelukt contact te krijgen en het kenteken te ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NaBa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het alsnog ontvangen door meerdere berichten via whats app te sturen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kentekenmaken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen