Klacht Kentekenmaken.nl: Bestelling niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596693
Gebruiker
JeroenV
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na mailtje dat mijn order voltooid was op 7 mei 2022 niets ontvangen, zelfs niet eens een verzendbericht of track & trace.

Meerdere keren gebeld, kreeg geen gehoor. Wel kreeg ik een SMS met het bericht 'Sms aub'. Dit gedaan maar kreeg geen enkele reactie hier op.

Web contactformulier ingevuld, incl. mijn ordernummer.
Ik kreeg een reactie via e-mail met de vraag wat ik besteld had...
(Daar lever ik natuurlijk netjes het ordernummer voor aan!)
Maar goed, inhoud van de order op de mail gezet maar geen reactie verder.


Gewenste oplossing

Mijn bestelling als nog leveren of het betaalde bedrag terugstoren.
Geboden oplossing
Het bedrijf heeft totaal niet meer gereageerd. Schandelijk. Niets bij Kentekenmaken.nl bestellen mensen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    JeroenV
    Datum
    17-5-2022 (na het plaatsen van deze klacht) ontving een e-mail:

    -----------
    Jeroen

    Dit is uiterlijk overmorgen bij u!

    Verstuurd vanaf mijn iPhone
    -----------

    Tot op heden echter nog steeds niets ontvangen.
    Ik raad iedereen aan om niets te bestellen bij deze partij!
  2. Auteur
    JeroenV
    Datum
    Beste Kentekenmaken.nl,

    Helaas heb ik mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen.
    Ook heb ik geen enkele reactie meer ontvangen toen ik u melde dat de bestelling niet geleverd was op 18-5-2022 zoals u verklaarde.

    Indien u de bestelde goederen niet kunt leveren, dan gaarne het betaalde bedrag terugstorten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kentekenmaken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen