Klacht Kentekenmaken.nl: kentekenplaat besteld en betaald, helaas geen levering

Klachtnummer
# 281813
Gebruiker
HSM
Datum
1 reactie

Details

De klacht


13-11 kentekenplaat besteld als cadeau voor mijn zoon. Nu 22-11 nog niks binnen. Inmiddels meerdere malen gemaild, geen reactie. Ook op app of sms reageren ze niet. Telefoon wordt niet opgenomen. Dus waarschijnlijk ook opgelicht.
Vooral erg treurig voor mijn zoon, die dit erg graag zou willen voor de feestdagen :(

De oplossing


tijdige levering van de bestelde en betaalde kentekenplaat.
en een nette reactie van het bedrijf is ook op zijn plaats

1 reactie

  1. Auteur
    HSM
    Datum
    netjes opgelost, plaat is geleverd

Ook een klacht indienen over Kentekenmaken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen