Klacht Kentekenmaken.nl: Late levering of misschien wel geen!? Niemand te bereiken!

Klachtnummer
# 265893
Gebruiker
Karel5113
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb 14 februari een kenteken besteld en meteen betaald. Ik zit er nog steeds op te wachten. Meerdere malen telefonisch geprobeerd iemand te bereiken maar niemand pakt op. Via contact formulier mail gestuurd maar 0 reactie. Rechtstreeks gemaild ook geen antwoord.

De oplossing

Geld terug of kenteken leveren

3 reacties

  1. Auteur
    Karel5113
    Datum
    12941
  2. Auteur
    Karel5113
    Datum
    En heeft u hem gevonden?
  3. Auteur
    Karel5113
    Datum
    Ik verwijder de klacht uiteraard pas als ik het kenteken ontvangen heb maar dat snapt u ook wel toch?

Ook een klacht indienen over Kentekenmaken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen