Klacht Kentucky Fried Chicken: Always missing items from KFC Utrecht

Klachtnummer
# 628998
Gebruiker
Askinn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hi, I ordered KFC from the store in Utrecht Central and they sent missing item to me when I was really hungry. I wrote and called them (maybe 5 times) requesting to send me the missing item (Hamburger!) and they did not reply. After 3-4 days, they just gave me my money back.
It was the second time I ordered from there and same thing happened at the first time. I did not care at the first one (they forgot to put my fries) but now I understand it is common for this restaurant to not to bring/put the food the customers order. I will not try to order from here again especially if I am hungry. It is not a solution to send the money back after 3-4 days.

Gewenste oplossing

Nothing. I just want everyone to see this complain when they want to order/take off food from here.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen