Klacht Kentucky Fried Chicken: Bestelling niet compleet

Klachtnummer
# 526203
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij KFC Heerlen een bestelling gehaald woon zelf in Brunssum, kom er thuis achter dat de hele bestelling compleet was op 2 zingerburgers na, mijn gasten zaten te eten en ik kon weer terug naar Heerlen voor de rest van de bestelling op te halen, echter geen excuus of een beker cola of een waardebon voor de fout want uiteindelijk moest ik hier weer extra voor rijden.
Dit vind ik getuige van geen service !!!!!

Gewenste oplossing

Een evt waardebon of een vergoeding of excuus was voldoende geweest !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen