Klacht Kentucky Fried Chicken: bezorging slecht

Klachtnummer
# 554767
Gebruiker
nvt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eten besteld en ik krijg de helft van mijn bestelling niet , ik bel ze op en die jongen zeg jah ik heb het zelf ingepakt dus bij wijze komt het neer dat ik ging liegen , ik vind dit belachelijk dat ik op zo, n manier ben benaderd door ene Kamlesh , mijn besteling was 2x zinger menu met drinken en mayo ( pepsie en een shake) en los wat ik niet hebt ontvangen was , popcorn chicken medium , 3x hotwings en crispy tenders

De oplossing

slecht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen