Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kentucky Fried Chicken: Eten verziekt
Details
Klacht
Kwam vanmorgen om 04/10/2022 11:57 bij filiaal Cappelle ad ijsel klant nr 215 heb m’n bestelling gedaan en de dames hebben op al m’n burgers bbq saus gesmeerd ( wat ik niet heb besteld en dus ook echt smerig is) heb de zinger en een burger , op een burger was het niet gesmeerd allemaal weg gegooid , normaal doe ik dit nooit , een klacht in dienen maar voel mij zwaar belazerd) ik hoop ook dat ik hier antwoord op krijg Mvg Kees Moerman j. Dutilhweg 647 Rotterdam tel 0650878879Gewenste oplossing
Sowieso excuses en een aanbieding voor nieuw ( goed gebakken en bereid eten )Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.