Klacht Kentucky Fried Chicken: Heeft een slecht presterende KFC überhaupt nog bestaansrecht?

Klachtnummer
# 619241
Gebruiker
Roy_m
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heeft een slecht presterende KFC überhaupt nog bestaansrecht?

Als je alle klachten, de zéér slechte reviews etc. leest, vraag je jezelf af of KFC überhaupt nog enig bestaansrecht heeft! Want, ja, uit ervaring bij KFC Akerpoort (I & F Akerpoort B.V.) weten we dat wachttijden van 45-60 minuten heel normaal zijn, en, ja, natuurlijk check je altijd goed of je ook krijgt wat je hebt besteld, en, ja, zowel de kwaliteit als temperatuur van de gerechten verschillen per keer enorm…

Omdat wij 28 augustus jl. geen zin hadden in 3 kwartier wachten, hebben we via de website KFC.nl besteld. Click & Collect: een zeer trage en slecht werkende website, waardoor je meerdere keren opnieuw je bestelling erin moet zetten. Afijn, het lukte uiteindelijk en nadat we de betaling (CCV / Ideal) hadden verricht gaf de website een Time-out Error! Snel screenprints gemaakt, betaalbewijs bewaard etc. Dus op naar de vestiging De Akerpoort met deze klacht, waarbij het lang duurt voordat je de manager kan spreken. Zij (v) kon me niet helpen, want als ik geen bestelbevestiging van KFC.nl zou ontvangen, dan wordt het bedrag direct teruggestort. En anders moest ik me melden bij het hoofdkantoor van KFC.nl. Dan zit er niets anders op dan opnieuw de bestelling in de vestiging te plaatsen en weer te betalen (heb nu dus 2x € 53 afgerekend), én vervolgens lang wachten op de bestelling. ’s Avonds een e-mail gestuurd met alle bewijsstukken naar “Het KFC Gastenservice Team” van het hoofdkantoor. Let goed op de naamgeving (“Gast”) van de klantenservice, want we zijn nu 3 weken verder, en vele e-mails! De communicatie was weliswaar vriendelijk, maar resultaat telt. Ik moest eerst wachten, want de terugbetaling volgt automatisch binnen 5 dagen; daarna gingen ze het uitzoeken etc. etc., en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze de vestiging KFC Akerpoort (I & F Akerpoort B.V.) wederom hadden gemaand tot terugbetaling. De vestiging had immers het geld (2x) ontvangen. Nu, na 3 weken (!!!), heeft nog steeds geen terugbetaling plaatsgevonden, en is de communicatie met “Het KFC Gastenservice Team” opgedroogd. Schandalig! Dus, KFC, wanneer gaan jullie je realiseren dat klanten essentieel zijn voor jullie bestaansrecht?

Gewenste oplossing

Tenminste de terugbetaling van 'wel betaald, maar niets gekregen'. Ik heb nu 2x betaald...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen