Klacht Kentucky Fried Chicken: Minder voor hogere kosten bij KFC

Klachtnummer
# 651391
Gebruiker
straight6
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen 10g stukje boter met je maiskolfje. Klacht bij hun en blootweg verteld 'uit assortment gehaald!'. Profijtjagers want de kipstukjes zijn ook heelwat kleiner geworden. Waarom niet gewoon 20 cent ervoor vragen want een maiskolf zonder boter is als een strand zonder zee.

Gewenste oplossing

Zet biter weer in assortiment al moet je 10 of 20 cent ervoor hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen