Klacht Kentucky Fried Chicken: Niet te ete,. Meteen de vuilnisbak in

KAYHAN27

Super slecht droog ete,. Met gezin fam bucket besteld van burgers tot hotwings tot alles was te droog en dat betekend dat het te lang daar ligt en dat geve ze jou mee,. Lekker zeg wat ze zelf niet ete servere ze bij kfc,. Serveer ete die je zelf ook zou ete en niet ete mee geve die al ure of een dag al daar ligt,. Dit is zeker 2de a 3de bericht dat ik stuur,. Heb 2x mail gekrege van tegoed bon is onderweg en nu is zeker 6 weke voorbij geen tegoed bon niks gekrege, ze houde ons gewoon aan de lijn,. Wat een service zeg,. Chapou.. VENLO KFC NOOIT MAAR OOK NOOIT NA TOE GAAN OOK AL KRIJGJE MENU GRATIS NIET ETE, JE MAG ETE TENZIJ JE STRONT ZIEK WILT WORDE, GEEN 1 X IS HET VOOR GEKOME DAT IK VERS VERS ETE HEB GEKREGE,. WAT EEN EET TENT ZEG GEEN POSITIEVE WOORDE VOOR,.

Wat krom is recht zette,. Hoeveel berichte of mails moet ik sture om geholpe te worde,. Wat slecht van kfc als mc donalds was was ik allang geholpe geworde,.
Kom eens jullie woorde na al 6 weke voorbij nog steeds geen rechtrekking van wat krom is.. wat triest zeg dat men zoveel berichte en mails moet sture,. Neem voorbeeld van jullie concurrent MC DONALDS

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?