Klacht Kentucky Fried Chicken: Slechte kwaliteit ook na klacht, asociale behandeling.

Klachtnummer
# 544149
Gebruiker
niet goed kfc
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte kwaliteit koude producten geleverd, ook na klacht en 2e levering de kipstukjes iets warmer de broodjes steen koud de friet
matig warm, daardoor ook deze levering onder de kwaliteits norm.
De onprofessioneel behandeling dicht bij het schofterige af.
Werd weggestuurd bij het raam zonder op de klacht te willen antwoorden.
Geen manager of bedrijfsleider te spreken kan krijgen.
Geen naam van een verantwoordelijk persoon kan krijgen.

Gewenste oplossing

Genoeg doening, restitutie van het bedrag der geleverde producten.
Dat het inwerk- opleidingsniveau verbeterd wordt.
Dat uw personeel begrijpt, weet, waardeert en er naar handelt, dat een klant hun en uw bedrijf een levens vatbare organisatie oplevert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen