Klacht Kentucky Fried Chicken: Slechte service na niet leveren gedeelte van bestelling

Klachtnummer
# 409436
Gebruiker
J.M. Geurts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij het restaurant aan de A4 bij de drive 3 producten besteld en betaald. Toen ik de zak opende(alweer op weg) kwam ik erachter dat er maar 2 van 3 producten geleverd was.
Na navraag bij de klantenservice is de enige compensatie die ze me willen geven een kortingskaart in de vorm van een procentuele korting op mijn volgende bestelling.
Het gaat om een klein bedrag, slechts €1,50, maar het gaat mij om het principe. Dit betekent dus dat ik om het door mij ‘teveel betaalde’ bedrag terug te krijgen meer geld moet uitgeven bij de KFC. Dit lijkt mij een hele vreemde constructie. Het is hun fout dat ik het door mij bestelde product niet geleverd heb gekregen en nu is dat alleen op te lossen als ik nog meer geld bij hun zou uitgeven. Dit klinkt toch als de omgekeerde wereld?

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze me of het bedrag terug geven, of een kortingsbon geven twv het bedrag of product dat ik tegoed heb.
Anders is het eigenlijk gewoon een vorm van diefstal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen