Klacht Kentucky Fried Chicken: Verkeerde bestelling

Klachtnummer
# 493984
Gebruiker
Dina0606
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn zoon trakteert op een KFC om mee te nemen. Komen we thuis hebben we het verkeerde gehad. Terug gegaan en ze beweerde dat wij dat wel hadden besteld. ECHT NIET!!!! En dan nog heel brutaal doen. Mijn zoon was 32 euro kwijt.

Gewenste oplossing

Een tegoedbon. Beetje sneu voor mijn zoon die 32euro hebt betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kentucky Fried Chicken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kentucky Fried Chicken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen