Klacht Kenwood Huishoudelijk: Cashback Kenwood is oplichterij.

rtheijmans

Cashback bij Kenwood is oplichterij!
Met Kerst (2017) een Foodprocessor aangeschaft. 20 Euro cashback! Formulieren online ingevuld inclusief een positieve review geschreven over het apparaat. Daarna de EAN codes uit de kartonnen doos geknipt en deze netjes opgestuurd eind januari 2018. 4 weken later nog steeds geen geld terug op mijn rekening. Dus 20 februari telefonisch contact opgenomen met de klantenservice.
- "u bent te laat, de actie is al verlopen" was het antwoord.
Maar ik ben al in januari begonnen!
- "wij hebben uw post niet ontvangen".
waarop ik zei: "Ja dat kunt u bij iedereen wel zeggen".
"Mijnheer u bent te laat, de actie is al voorbij, ik ga nu ophangen".

De telefoon werd er "op gegooid".
Daarna direct een email gestuurd. In de voorwaarden stond namelijk: "Indien je het cashbackbedrag niet binnen 4 weken hebt ontvangen, heb je tot 1 maart 2018 de tijd om contact op te nemen via ... emailadres/telefoon nummer etc, zodat je het cashbackbedrag alsnog kunt reclameren".

Daar is natuurlijk nooit meer op gereageerd. Er zijn hier veel en veel meer verhalen van, niet alleen op deze website. Ik heb vaker met cashback acties meegedaan en altijd netjes mijn geld terug gekregen. Dit is de eerste keer dat de klant onbeschoft behandeld werd en er niet naar een oplossing gezocht werd. Het verhaal werd makkelijk afgedaan, "U bent te laat" dat was niet zo en "we hebben niks ontvangen". Ik kom het volgende keer persoonlijk brengen, mocht het niet zo zijn dat dit de laatste keer is dat ik met Kenwood (en Dulonghi in dit geval) zaken zal doen.

Compensatie en excuses en een oplossing om de cashback de volgende keer op een andere manier te behandelen.

Kenwood Huishoudelijk is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Kenwood Huishoudelijk?