Klacht Kenwood Huishoudelijk: Spatdeksel blijft niet zitten

Klachtnummer
# 51345
Gebruiker
Silviabijsterveld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In december een KMIX gekocht (de rode) De spatdeksel zou volgens de gebruiksaanwijzing stevig moeten blijven zitten. Niet dus, deze valt er direct af. Tevens start (hierdoor?) het apparaat ook niet direct. Begin januari een klacht gestuurd en op 6 januari de reactie dat het in behandeling wordt genomen dat de nieuwe spatdeksel wordt toegestuurd. Na diverse malen contact nu nog altijd geen spatdeksel ontvangen. Deze is niet op voorraad en moet opnieuw geproduceerd worden. Aangegeven dat ik nu mijn apparaat niet volwaardig kan gebruiken en dat ik compensatie wens. Het kwam er op neer dat ik blij moest zijn dat ze de spatdeksel gratis toe zouden sturen. Aangegeven dat dit niet iets is wat een "gratis" service is maar valt onder Garantie, waarvan eventuele kosten zijn opgenomen in de verkoopprijs. Vandaag maar weer bericht gestuurd dat ik mn spatdeksel wil hebben en dat ze er bij het hoofdkantoor of productie maar eens vaart achter moeten zetten.

Gewenste oplossing

nieuwe spatdeksel en compensatie omdat ik hem al ruim 2 maanden niet fatsoenlijk kan gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kenwood Huishoudelijk is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kenwood Huishoudelijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen