Wij vinden dat Kenza moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kenza moda: Het niet terug nemen van een slecht product
Details
Klacht
Ik heb eebmn blouse bij hun gekocht en daar zit wol in deze heb ik (omdat hij mega pluist) op een kortwasje 20 min 20 gradeNu is het zo dat de mouwen echt heel erg gekrompen zijn zo erg dat ik hem niet meer aan kan doen
En de rest van de blouse is verder echt maar minimaal gekrompen en zit nog wel gewoon
Dit is gewoon een blouse met een fout anders had ik de blouse zelf nooit meer dicht gekregen!
En ik had wel een gepaste oplossing verwacht gezien de beoordeling
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf de blouse terug neemt en het geld terug stort!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.