Klacht Kenza moda: Het niet terug nemen van een slecht product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 499763
Gebruiker
Janssen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb eebmn blouse bij hun gekocht en daar zit wol in deze heb ik (omdat hij mega pluist) op een kortwasje 20 min 20 grade
Nu is het zo dat de mouwen echt heel erg gekrompen zijn zo erg dat ik hem niet meer aan kan doen
En de rest van de blouse is verder echt maar minimaal gekrompen en zit nog wel gewoon
Dit is gewoon een blouse met een fout anders had ik de blouse zelf nooit meer dicht gekregen!
En ik had wel een gepaste oplossing verwacht gezien de beoordeling

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf de blouse terug neemt en het geld terug stort!
Geboden oplossing
Geen oplossing volgens hen is het mijn schuld
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kenza moda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kenza moda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen