Klacht Keolis: Niet tevreden over respect van ritzeges

Klachtnummer
# 616778
Gebruiker
said Rajai
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben said en mijn klacht is
Op 02-09-2022 chauffeur van bus 102 van woerden station naar Utrecht die moet vertrekken op tijd
Zat in kantine 10 laat ' toen ben ik naar hem om te vragen waarom de bus rijdt 10 minuten laat dan normaal tijd ' hij reageert boos en hij zegt dat ik moet mijn mond dicht moet houden '
Normaal tijd is 20:33 maar hij zat in de kantine tot 20:43

Gewenste oplossing

So soort problemen voorkomen in de toekomst

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Keolis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Keolis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen