Klacht Kerkhof Laren: Geen (reële) oplossing na defecte deurklinken door productie fout.

L.s

2 sets dure deurklinken gekocht welke na een ruim half jaar gebruiken hun coating loslaten. Contact gehad met Kerkhof Laren, waarop we het verwijt kregen dat het onze schuld was, de hond had het gedaan (welke hond?). Van een productiefout was absoluut geen sprake, onmogelijk. Ze willen alleen het product voor hetzelfde product omruilen. Aangezien het deurklinken zijn uit een hogere prijsklasse is en alles zo moeizaam verloopt willen wij hetzelfde probleem niet weer riskeren en willen de klinken graag ruilen voor klinken zonder coating óf ons geld terug. Liever ruilen voor klinken zonder coating omdat we nog een hele verbouwing tegemoet gaan en de deurklinken serie graag in ons huis verder willen laten terug komen. Kerkhof Laren doet hierin erg moeilijk en komt ons als klanten niet tegemoet, er is geen overleg mogelijk. Eenmaal dure klinken gekocht en het product is niet in orde kan je geen kant meer op blijkt, wat ons betreft niets meer als oplichterij.

Ruiling van deurklinken zelfde serie zonder coatingslaag of geld terug.

Wij vinden dat Kerkhof Laren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kerkhof Laren?