Opgelost door Kerstverlichtingbuiten.com: Geen werkende klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 558654
Gebruiker
G.J. van den Berg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb vorig jaar (8/12/2020) een schemerschakelaar gekocht. Werkte tot vorige maand goed. Nu is deze defect. Op mijn mail wordt niet gereageerd conclusie dit bedrijf is geen aanrader.

Gewenste oplossing

Reageren op mijn mail
Geboden oplossing
De defecte schemerschakelaar wordt kosteloos ververvangen. Perfecte service na een communicatie probleem.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Kerstverlichtingbuiten.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer G.J. van den Berg,

    Dank voor uw bericht. We helpen u graag verder.

    We hebben de situatie rondom uw e-mailcorrespondentie onderzocht, waarbij blijkt dat er incidenteel een probleem is met de mailserver die bepaalde e-mailadres-extensies uitfiltert. Dit lijkt in uw situatie gebeurd te zijn. Daarmee hebben we uw e-mail(s) helaas niet mogen ontvangen op ons klantenservice e-mailadres info@kerstverlichtingbuiten.com.

    Ondertussen hebben we contact met u kunnen leggen om u verder te helpen met het euvel dat u ervaart met de schemerschakelaar op te lossen.

    Bij eventuele toekomstige gevallen waarbij u niet binnen 48 uur een reactie van ons ontvangt op uw e-mails, kunt u op onze klantenservice pagina alternatieve manieren vinden om ons te bereiken: https://kerstverlichtingbuiten.com/klantenservice/

    Hartelijke groet,

    R. Verleng
    KerstverlichtingBuiten.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kerstverlichtingbuiten.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen