Opgelost door Kerstverlichtingbuiten.com: Geen werkende klantenservice

G.J. van den Berg

Heb vorig jaar (8/12/2020) een schemerschakelaar gekocht. Werkte tot vorige maand goed. Nu is deze defect. Op mijn mail wordt niet gereageerd conclusie dit bedrijf is geen aanrader.

Reageren op mijn mail
De defecte schemerschakelaar wordt kosteloos ververvangen. Perfecte service na een communicatie probleem.

Kerstverlichtingbuiten.com
    Geachte heer G.J. van den Berg,

Dank voor uw bericht. We helpen u graag verder.

We hebben de situatie rondom uw e-mailcorrespondentie onderzocht, waarbij blijkt dat er incidenteel een probleem is met de mailserver die bepaalde e-mailadres-extensies uitfiltert. Dit lijkt in uw situatie gebeurd te zijn. Daarmee hebben we uw e-mail(s) helaas niet mogen ontvangen op ons klantenservice e-mailadres info@kerstverlichtingbuiten.com.

Ondertussen hebben we contact met u kunnen leggen om u verder te helpen met het euvel dat u ervaart met de schemerschakelaar op te lossen.

Bij eventuele toekomstige gevallen waarbij u niet binnen 48 uur een reactie van ons ontvangt op uw e-mails, kunt u op onze klantenservice pagina alternatieve manieren vinden om ons te bereiken: https://kerstverlichtingbuiten.com/klantenservice/

Hartelijke groet,

R. Verleng
    KerstverlichtingBuiten.com

Ook een klacht indienen over Kerstverlichtingbuiten.com?