Opgelost door Kerstverlichtingbuiten.com: slechte service en geen verantwoording

H. Schuurink

28-11-2021 een bestelling geplaatst en nog niet geleverd DPD zou 2 pakketten leveren maar heeft er maar één geleverd en nu na diverse mail het antwoord dat DPD het 2e pakket heeft zoek gemaakt. Wil KerstverlichtinBuiten nu een onderzoek Bij DPD starten wat meer dan 10 dagen kan duren maar ja dan is de Kerst voorbij.
Het bedrijf is zelf verantwoordelijk voor de verzending en niet de klant.
Ik wil mijn geld terug zodat ik ergens anders mijn verlichting kan halen
maar hier reageren ze niet op

per direct leveren of geld retour
Zoals vermeld in hun reactie

Kerstverlichtingbuiten.com
    Geachte heer Schuurink, beste Herbert,

Dank voor je beoordeling.

We zijn ons er terdege van bewust dat je bij ons koopt en dat wij eindverantwoordelijk zijn voor het proces van aankoop tot bezorging.

Daarmee zullen we je ook altijd graag verder helpen om een probleem dat bij de bezorgdienst ontstaat netjes op te lossen.

Zoals uitgelegd in het contact met onze klantenservice zijn wij bij het zoekraken van een pakket echter wel gebonden aan de procedures van de bezorgdienst, in dit geval DPD. Daar verschuilen we ons niet achter, maar we dienen deze wel te volgen om tot een oplossing te kunnen komen.

Indien na onderzoek door DPD het pakket daadwerkelijk zoekgeraakt wordt verklaard, dan helpen wij graag verder met het aankoopbedrag terug te boeken of indien gewenst een vervangend product voor een tweede keer op te sturen.

Na overleg hebben we samen besloten dat we nogmaals het zoekgeraakte pakket zullen opsturen via PostNL. Dat is inmiddels gebeurd en deze tweede zending is ook ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak dat de levering zo lang op zich heeft laten wachten.

Mocht je nog verdere vragen hebben, we helpen altijd graag via info@kerstverlichtingbuiten.com.

Hartelijke groet,

G. Essers
    KerstverlichtingBuiten.com

Ook een klacht indienen over Kerstverlichtingbuiten.com?