Opgelost door Ketox24: Geen korting ontvangen op mijn bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 344745
Gebruiker
Patries11
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen korting ontvangen op een vervolgbestelling terwijl dit wel in de voorwaarden staat. Ik heb een combinatie van detox en ketox24 en de beloofde korting is niet verrekend. ik heb via afterpay betaald.

De oplossing

Ik wil alsnog mijn korting ontvangen. Mijn voorkeur gaat uit naar het kortingsbedrag op mijn rekening of een verrekening via afterpay.

Bijlagen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patries11
Datum
Uiteindelijke oplossing
Super blij, ik ben inmiddels bijan 15 kilo afgevallen met ketox24.com Het kortingsbedrag is alsnog op mijn rekening gestort en ik heb een kortingsbon gekregen voor een gratis ketox24 detox afslankpakket ter waarde van 79 euro. Omdat ik zelf al gestart ben heeft een vriendin deze besteld zodat we samen kunnen afvallen. update: KetoX24 heeft de korting verrekend en ik heb daarnaast een gratis detox pakket ontvangen. complimenten voor de uitstekende oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ketox24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen