Klacht Kettler Benelux: Kettler Giro S Hometrainer defect, geen oplossing (Fitness Dump Bodegraven)

RIAT

Binnen een jaar is mijn nieuwe Kettler Giro S al weer stuk. Oorzaak, 'vastgelopen lagers'. Een niet al te vrolijke service monteur is meer dan twee weken geleden langs geweest om dit probleem te verhelpen. Echter, dat (de monteur langs laten komen) hebben we eerst via Fitness Dump Bodegraven moeten regelen, naar meerdere mailtjes en telefoontjes. Volgens de monteur was de afstelling van de fiets (de traplagers), af fabriek, veel te strak (bij gebruik van de fiets, nog strakker), waardoor dit probleem is ontstaan. Het bleek dat nieuwe onderdelen besteld moesten worden. Binnen twee weken zou alles verholpen zijn. Maar ja, dat gebeurde natuurlijk niet. Zonder mijn actie was er niets gebeurd. Nu blijkt dat de hometrainer niet thuis gemaakt kan worden, maar wordt nu weer opgehaald voor de reparatie. We zouden daarover weer bericht krijgen....natuurlijk tot op heden niets gebeurd.

De Kettler Giro S ligt hier nu al geruime tijd in delen in mijn huis. Simpele oplossing, bouwpakket Giro S afvoeren en nieuwe hometrainer GIRO S plaatsen. Heeft allemaal al veel te lang geduurd en zijn van het bekende kastje naar de muur gestuurd. We zijn er klaar mee.

Wij vinden dat Kettler Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kettler Benelux?