Klacht Kettler Benelux: Mini Stepper met computer

Klachtnummer
# 165571
Gebruiker
Serapaktas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 januari16 mini stepper met computer besteld via Betersport B.V.
vana dag een werkte de display (computer) niet goed. Op 10 jan. heb ik mijn onvrede laten weten aan Betersport. Van dhr. Rob Rongen kreeg ik een email dat hij heel vreemd vind dat de de display niet goed werkt normaalgesproken werkt hij altijd goed en hij verwijsd mij naar Kettler. Kettler mailt terug 15-01 dat zij wel eventueel een nieuwe display kunnen sturen maar dat ik met mijn klacht bij Betersport moet zijn. Ik mail dat ik akkoord ga met een nieuwe display. Op 18 jan geeft dhr. Michael Lamers door dat hij de display zal sturen wanneer hij die uit Duitsland toegestuurd krijgt. Op 1 maart stuur ik weer een email 01-03-16 dat ik de stepp terug wil sturen geen reactie. 19 april verkeerde display ontvangen. Klacht ingedient bij alle twee Kettler en Beter sport Beter sport stuurt email door naar Kettler en geeft aan mij door dat zij de step niet mogen terugnemen van Kettler. weer geen reactie van Kettler.

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kettler Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kettler Benelux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen